Lauantaina emäntä toi minut kasvattajalle, lämpöni näytti silloin about 37.67, emännälle tietenkin tuli pikkaisen hoppu, luuli ilmeisesti että silloin alan kakaroita vääntämään... mutta ei Nauru Lauantaina kävi myös Retun omistaja minua tervehtimässä, katsomassa mahaani (kaikki ovat olleet käsittämättömän kiinnostuneita siitä?, luonnollista tämä minun mielestäni on?) Noh lauantai iltana hieman kärttyisenä siitä etten saanut enään kotona olla, piti minun kiukkuani johonkin purkaa, joten satuin sanomaan rähähtäen Neri-mummille kovan sanan, arvatkaa sanoiko se mummi mulle takas? Huuto

Sunnuntai ja maanantai meni ihan sutjakasti lämmöt kohdillaan jne. olin rauhaksiin, maanantaina näin jopa isäntääkin pikaisesti kun hän kävi Jollylle hakemassa sitruunapantaa, Jolly oli kuulemma huutanut kuin syötävä kotonamme reilu 3h... Kjeh kjeh... Nauru

Tiistaina sitten iltapäivästä n.klo 13 lämmöt laskivat 37.17, jolloin kasvattaja soitti samantien emännälle ja sanoi että nyt alkaa olla kuumat paikat ja synnytys lähellä, eikä mennytkään kuin tunnin verran ja emäntä oli paikalla. Siitä enään 30min eteenpäin niin tuli myös isäntä Pusu Mitä mieltä olette, eikö ollutkin hyvä harjoitus kerätä rakkaat ihmiset lähelleni? Sillä nyt kun kello lähentelee puolta yötä alkoi lämpöni uudestaan mennä alas.. jos sitä nyt sitten edes yön aikana pennut tekisi... Olen yrittänyt tuota pentulaatikkoakin sisustaa pennuilleni sopivaksi, mutta kasvattaja käy koko ajan sen siistimässä... Voi kun saisin sille kerrottua miten kova homma niiden hesarien repimisessä on. Ruoka ei ole oikein enään uponnut, päivä ruuan jätin syömättä, piimää kyllä silti juon, jotain on mahaan saatava jotta myös tulevat pennut saavat maitoa. Kyllähän minä nyt sen verran vaistojeni varassa ymmärrän Hymy

Nyt jatkamme täällä valvomista koko pesueen (emäntä+isäntä+kasvattaja) voimin ja yritämme jaksaa yön yli, minua jo välillä rupee uuvuttamaan ja pitääkin simmut ummistaa, luotankin siihen että nuo ihmiset vartioivat yötäni...

Tulen taas kertomaan kuulumisia, viimeistään huomenna että miten tässä yöllä kävi..