Olipas ihanaa, lauantai aamusta mamma puki mulle viltin ylle ja käski autoon, ja huristelimme tallille hevosten luo. Oon tosi pitkään odottanut että koska mut taas otetaan mukaan laukka maastoihin. Pitkästä aikaa pääsin pinkomaan oikein sydämeni kyllyydestä. Toisaalta huomasin nyt itsekin, että alkaa ilmeisesti massu painamaan, sillä en jaksanut läheskään juosta niin kovaa kuin ennen... Päättämätön

Silloin oli -16c pakkasta, ja mun anturat olivat aivan jäässä, mutta silti mä sitkeesti pääsin koko lenkin tallille takas... Isännällä tais olla myös aika rankkaa kun oli kävellen mukana, sen sijaan emäntä vaan istu sen ison karvaisen kaverin selässä ja veti tahtia... Nauru 

Kotiin tullessa mua odottikin aamu ruoka kupissa, taas kun ei heti aamusta ruoka maittanut, niin nyt pitkän lenkin jälkeen se oli todella herkullista...

Pääsin myös viikonloppuna emännän ja isännän kanssa autopesulle, niillä on tapana viedä mut sinne aina mukaan, mut sit ne kuitenkin kieltävät multa sen ihanan autoshampoo vaahdon syömisen Huuto

Taas on tylsää, aina viikonloput menee niin sutjakkaasti ku emäntä ja isäntä on kotona, mut sit aina tulee nää maanantait ja mä jään taas aamusta yksin kotiin...

Tänäänkin isäntä pyörähti mut pissattamassa ja ruokkimassa, ja lähti sitten hampulääkäriin (ei muuten käy kateeksi kjäh kjäh) ja kertoi että emäntä tulee kyl kohta... sitä odotellessa...