Viime sunnuntaina emäntä pakkas mut autoon ja peräkärryyn tavarat, sitten kierreltiin ympäri Helsinkiä/Porvoota ja keräiltiin emännän ystäviä kyytiin... Siihenkin touhuun meni reilu 2h, en ymmärrä miten nuo ihmiset välillä on niin hitaita.

Sitten käännettiin auton nokka kohti Leviä, jo alkumatkasta tajusin että joudun viettämään monta tuntia autossa, noh onneksi minua on väsyttänyt viime aikoina muutenkin niin en ollu moksiskaan tuosta 13h automatkasta. Ja onneks ihana emäntä viitsi minua monet kerrat pissattaa tuona aikana... Matka oli kyllä mielenkiintoinen, ne emännän kaverit huus ja meuhkas ihan älyttömästi ja sit yhtäkkiä ne taas tuhisi unten mailla kaikki Päättämätön kaikesta huolimatta perille päästiin turvallisesti.

Täällä Levillä mennään nyt viimeisiä päiviä, enää huominen ja lauantai ja sitten matkataan taas kotiin päin.

Onneks muuten isäntäkin on ollut tuossa n.50m päässä mökissä, oon sitäkin nähnyt viikon aikana. Hirmuinen ikävä sitä silti kerkiää aina tulemaan...

Ainii täällä on lunta ihan älyttömästi, oon niin nauttinut pomppia tuolla hangessa, metsästää hiiriä ja muuten vaan kieriä Silmänisku tykkään ihan älyttömästi lumesta, toivottavasti sitä on vielä etelässäkin jäljellä. Emäntä on ilmeisesti lomalla huomattavasti höllempi, oon meinaas saanut ruokaa ihanan isoja annoksia! Ja lisäksi oon saanut vielä possunkorviakin... Mut silti en voi olla kerjäämättä tuolla keittiössä. Onneks emännän kaverit on myös vähä helppoja, mun ei tarvi kuin istua niiden eteen ja ottaa silmäkontakti niin samantien heruu juustoa, kinkkua, metwurstia ja muuta namia... välillä en voi olla miettimättä miten niitä onkin niin helppo vedättää? Kieli ulkona

On noin ihmiset kyllä jaksanut bilettääkkin, onneks oon päässyt tuonne makuuhuoneeseen karkuun, jos oon halunnut rauhoittua, ja se onkin ollut tooooosi hyvä sillä tuntuu tosi raskaalta näitä vauvoja kasvatella. Kyllä se Retu-iskä pääsee niin helpolla.. Jos muuten Retu oot kuulolla niin terkkuja sulle, ikävöinyt olen sinua, kuten kuulemma sinäkin minua?! Pusu Massu on kasvanut hirmuisesti tän viikon aikana, emäntä hiplailee sitä vieläkin joka päivä, mutta se ei mua haittaa epäilen että pennutkin tykkäävät kun saavat hellyyttä... kuvia se emäntä on musta otellut, mutta lisäilen niitä jälkikäteen kun kotiin päästään...

Nähdään taas, nuolaisuja ja hännän heilutuksia kaikille ihanille ihmisille ja koirakamuilleni elämässäni... Nauru