On se kummaa, en tykännyt yhtään kun se eläinlääkäri täti päätti ajella mun massustani hienot pitkään kasvattamani karvat pois, jotta näkisi onko massussani pentuja. Olisi kysynyt niin olisin kertonut! Ajattelkaa nyt, joudun oikeasti käyttää extra voimia että saan pallerot pidettyä lämpiminä Pusu

Tänään tuo emäntä sitten puki aamusta ylleni, jonku ihme viltin, kuulemma se on Pihka mummon ... (Joudun mummi kiittämään tästä lahjasta, helpottaa elämääni ulkona vauvojen kanssa) nii ja lenkille kun paineltiin olin virtaa täynnä... En kyllä ymmärrä mistä tuo energia tuli, sillä nuo kauhiat aamupahoinvoinnit ovat kiusanneet niin että aamuruoka meinaa joka päivä jäädä kuppiin.

Käytiin mamman kanssa vähän pidemmällä, tuolla metsässä, josta mä löysin taas hiirulaisen lumen alta (oon huippu metsästää niitä) ihana mamma sit antoi mun sukellella lumessa, ja kaivella. Se teki niin hyvää mun mielen terveydelleni.

Taidanpa tästä lähteä seurustelemaan vieraiden kanssa, lapsuusajasta asti olen nuo mamman kaverit tunteneet, ja aina yhtä innoissani olen kun ne kylään saapuvat...

Laittelen massusta teille kuvia kun mamma niitä jaksaa ottaa Viaton