Tiistai iltana, emäntä kotiin tullessaan oli käynyt kasvattaja Eijan luona, alkuun olin todella vihanen kun en mukaan ollut päässyt. Kunnes salaa, emännän ulos autoa tyhjentämään lähtiessä kurkistin oven raosta ja näin sen, emäntä oli tuonut Pihka-mummin mukanaan... voi sitä ilon päivää, hypin, pompin, vikisin ja haukuin, en tiedä miten muuten olisin voinut iloani ilmaista Kieli ulkona

Seuraavana päivänä oltiinkin jo Pihkan ja emännän kanssa pellolla tarpomassa, ihanaa oli, vaikka maha tuntui hieman menoa hidastavankin. En uskaltanut edes pitkälle emännästä lähteä, vaan metrin muutaman päässä ravailin.

Eilen emäntä taas koulusta tulleessaan, toi ensinnäkin tutkintotodistuksen, nyt se on iha ihka oikea MYYJÄ, ja matkalla kotiin oli poikennut eläinkaupassa. Arvatkaa vaan mitä se toi, no possunkorvia, kokonaisen pussillisen Nauru niin ja sellaisen pienen pienen pinkin pannan, kauhistuin jo että emäntä on päästään sekaisin, se panta ei olisi ikuna minun kaulaani mahtunut. Väärinkäsitysten välttämiseksi emäntä kuitenkin kertoi sen pannan olevan pennulleni.. Pusu

Iiiihanaa, noilla karvattomilla perheen jäsenillä alkoi viikon mittainen loma, ja huisia, mä pääsen emännän mukaan Leville! Viime vuonnakin sain sinne matkata, ja kaikesta päätelle olen ollu koiriksi (eli nätisti) kun nyttenki mukaan ottaa... Viaton

Emäntä on koko päivän häslännyt ja pyörinyt ympäri kämppää, minä en ole jaksanut muuta kuin korviani liikutella, ja ummistaa silmäni kaikelle stressille. Kuvankin se musta räpsäsi kun lattialla makoilin...

Huomenna meillä alkaa emännän ja sen kavereiden ja veljen kanssa matka Leville, emäntäkin ajatteli minua ja massuani kun otti ihan peräkärryn mukaan. Tarkoittaa siis sitä että koko takakontti on minun hyödynnettävissä, jippiaijej!

Toivottavasti pääsen Leviltä terkkuja kertoilemaan, jos en niin nähdään sitten palatessamme!

Pitäkää rakkaat karvakuonot itsemme koirina Silmänisku